Fónagy János elmondta, miért euróban kapja a fizetését az állami turisztikai cég vezérigazgatója
Az államtitkár Csendes Olivért jelentős nemzetközi tapasztalattal rendelkező vezetőként jellemezte.
Az államtitkár Csendes Olivért jelentős nemzetközi tapasztalattal rendelkező vezetőként jellemezte.
Beindulhat a tokaji borászatok és a turizmus marketingje, miután a kormányhoz közel álló turisztikai szereplők létrehozták a Visit Tokaj Nonprofit Kft.-t. A reklámra szükség is van, legalábbis Orbán Ráhel családi borászatának eredményei alapján.
Egy évvel ezelőtt több tucat tartalomgyártót hoztak Budapestre, itt a nagy sikerként elkönyvelt út második felvonása. A vendéglista és a program változott, de a luxusszállodák maradtak.
Gyanús volt, hogy egy sor videót forgatott itt a koreai gyomorinfluenszer, megkérdeztük az MTÜ-től, hogy volt-e hozzá közük.
Vizy Márton korábbi partnere arról beszélt, majdnem ráment az élete a projektre, amelyből a hatalmi gépezet túrta ki.
A dokumentumban értekeznek a Patricius Borházról is, ami pont a házaspár kezében van.
A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója szerint időszerű a magánszálláshelyek adózásának felülvizsgálata.
Budapesten szigorítják az Airbnb-zést, a falusi pajtákat viszont ki lehet majd adni szálláshelyként, jön a készpénzmentes borravaló és a SZÉP-kártyás mobilfizetés.
Tavalyhoz képest nőtt a vendégéjszakák száma, vidéken leginkább Szegeden és térségében, a településeket tekintve pedig Velencén volt a legnagyobb bővülés. Több külföldi utazott Debrecenbe.
Kiderült: sok fesztiválon sok fogyasztó vett részt, akik sokat költöttek szállásra.
Országszerte tízezrek tiltakoznak a túlturistásodás ellen, beleértve a Kanári- és a Baleár-szigeteket. Tüntetések eddig is voltak, de idén több van belőlük, és nagyobb tömegeket is vonzanak. Egy szakértő szerint amit az utazók művelnek, az már nem nyaralás, hanem gyarmatosítás. Más országok vendégcélpontjai is ezzel küzdenek – mit tettek eddig a jelenség ellen, és mivel próbálkozhatnak még? És mi van Magyarországgal?
Guller Zoltán erről a Mandinernek beszélt.
Augusztus elejéig lehet jelentkezni a támogatásra.
Egy hónap alatt 150 ezer plusz vendégéjszakát hozott a turisztikai ügynökség május végi influenszerbulija a turisztikai ügynökség szerint. Az ügynökség szerint Orbán Ráhelnek semmi köze nem volt a milliárd forintos programsorozathoz, de nagyon úgy tűnik, hogy pár meghívott influenszer „véletlenül” a miniszterelnök lányával is összefutott.
Minden van: Opera, kivilágított Parlament, Halászbástya és estélyi ruhák.
Guller Zoltán szerint Orbán Ráhelnek semmi köze nem volt a nyaraltatásukhoz, a DK meg csak nem érti, mi ez az egész.
A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint az Egyesült Államokból 41, az Egyesült Arab Emirátusokból 40 százalékkal több vendégéjszakát foglalnak le a Budapestre látogató influenszereknek köszönhetően.
Hibázott a marketingcsapat, kihagyták a szerződésekből a #Budapest kitételt. Volt, aki még azt se jelezte, hogy Magyarországon van, miközben a fővárosban pózolt.
Ötven influenszer, százmilliónál is több követő, megszámlálhatatlan bejegyzés a magyar fővárosból. Elindult a Budapest Influencer Trip, amelynek célja, hogy tartalomgyártókon keresztül népszerűsítse a várost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.
Vidéki éttermek kaphatnak elsőként vissza nem térítendő támogatást az új turisztikai fejlesztési programban. A május végén induló első ütemben fejenként egymillióhoz juthatnak, amiből akár kisebb eszközöket, vagy készleteket is vehetnek. Az éttermek után jönnek a cukrászdák, a diszkók, a kávézók a büfék, de nem maradnak ki a kocsmák sem.